نمایش 1–24 از 162 نتیجه

لیست قیمت انواع پمپ آب لئو

همانطور که می‌دانید پمپ آب یک دستگاه مکانیکی برای جابه‌جایی آب از یک مکان به مکان دیگر است. اگرچه تنها برای جابه‌جایی آب از پمپ استفاده نمی‌شود و تمامی سیالات را می‌توان به کمک این وسیله انتقال داد. از میان صدها شرکت تولید کننده پمپ، پمپ لئو را می‌توان یک شرکت پیشرو و موفق در این زمینه نام برد.

واسپور پمپ نماینده فروش محصولات لئو، کلکسیون کاملی از محصولات لئو را در سایت خود گردآوری کرده است تا شما به راحتی بتوانید به بهترین مدل‌های پمپ لئو دسترسی داشته، آنها را بررسی کنید و در صورت نیاز مدل مناسب خود را سفارش دهید.

در این صفحه از سایت واسپور پمپ لیست کاملی از محصولات لئو درج شده است با کسب اطلاعات از این برند و ویژگی محصولات آن در نهایت موفق خواهید شد بهترین مدل متناسب با نیاز خود را شناسایی کنید.

معرفی شرکت LEO | بهترین پمپ چینی

قیمت انواع پمپ آب لئو

لئو یک تولید کننده و تامین کننده پیشرو در زمینه پمپ آب است که در کشور چین مستقر است. این شرکت جزو اولین شرکت‌های بورسی در صنعت پمپ چین به حساب آمده که دارای چهار پایگاه تولیدی در این کشور است. این شرکت بیش از 4000 کارمند دارد و سالانه بالغ بر 6 میلیون قطعه پمپ را تولید می‌کند. در 20 سال گذشته شرکت لئو بیش از 60 میلیون پمپ را تولید و در بازار جهانی به فروش رسانده است.

هم اکنون تولیدات این شرکت برتر چینی، در حداقل 140 کشور و منطقه در سراسر جهان به فروش می‌رسند. همین تولید و تامین پمپ در ابعاد گسترده است که می‌توان گفت لئو نقش پر رنگی در صنایع مختلف ایفا می‌کند.

  • حافظت از آب
  • ساخت و ساز برق
  • صنایع پتروشیمی
  • صنایع معدن
  • متالوژی
  • آتش نشانی
  • HVAC
  • کشاورزی
  • تامین آب شهری و زهکشی

صنایع و زمینه‌هایی هستند که وجود پمپ لئو به روند و پیشرفت آنها کمک به سزایی می‌کند. این شرکت طیف گسترده‌ای از محصولات را با کیفیت بالا برای استفاده در صنایع و کاربردهای مختلف ارائه داده است. همچنین لئو متعهد به ارائه راه حل‌های نوآورانه برای مشتریان خود جهت رفع نیاز آنها به پمپاژ بوده و در این راستا نیز تا به امروز توانسته کاملا موفق عمل کند.

انواع پمپ لیو

ساختار و عملکرد این پمپ‌ها با یکدیگر متفاوت است به همین  جهت پمپ‌های تولیدی این شرکت انواع مختلفی را شامل می‌شوند تا در هر زمینه‌ای کارایی و عملکرد خوبی از خود نشان دهند.

  1. پمپ استخری
  2. پمپ طبقاتی
  3. پمپ بشقابی
  4. پمپ خود مکش
  5. پمپ محیطی
  6. پمپ جتی
  7. پمپ آب نما
  8. پمپ سیرکولاتور
  9. پمپ سانتریفیوژ
  10. پمپ کفکش

10 مورد نام برده شده در لیست بالا نمونه‌هایی از پمپ لئو هستند که هر یک از آنها برای مصارف مختلف خانگی، صنعتی و کشاورزی طراحی و مهندسی شده‌اند تا بالاترین عملکرد را در حین کار داشته باشند.

انواع پمپ آب لئو

پمپ خانگی لئو

استفاده از پمپ‌های خانگی این برند در افزایش فشار آب، تخلیه آب استخر، آبیاری و گردش آب گرم مناسب موثر هستند. برخی از انواع پمپ خانگی لئو عبارتند از:

پمپ بشقابی: این نوع پمپ دارای یک پروانه است که با سرعت بالا مایع را به دور خود می‌چرخاند و باعث افزایش فشار آن می‌شود. این پمپ‌ها برای تامین آب در منازل و ساختمان‌هایی با طبقات کمتر مناسب هستند. پمپ بشقابی لئو مدل  ACM75یکی از این مدل‌هاست.

پمپ جتی: این نوع پمپ دارای دو پروانه است که یکی از آن‌ها مایع را به داخل پمپ جذب می‌کند و دیگری آن را با فشار بالا به خارج می‌فرستد. این پمپ‌ها برای تامین آب در مناطقی با فشار آب کم و بیرون کشیدن آب چاه‌های عمیق مناسب هستند. پمپ جتی لئو مدل  AJM75H یکی از نمونه‌های خوب در این زمینه است.

پمپ محیطی: این نوع پمپ دارای یک پروانه است که در داخل یک حلقه قرار دارد و با چرخش آن حلقه، مایع را به دور خود مکیده و فشار آن را افزایش می‌دهد. این پمپ‌ها برای تامین آب در مناطق با فشار آب متوسط و چاه‌های کم عمق مناسب هستند. پمپ محیطی لئو مدل  APM37یکی از نمونه‌های پمپ محیطی لئو است.

پمپ خودمکش: این نوع پمپ دارای یک سامانه خودجوش است که باعث می‌شود پس از روشن شدن، پمپ به صورت خودکار شروع به جذب و افزایش فشار مایع کند. این پمپ‌ها برای تامین آب در مناطق با فشار آب نامناسب و چاه‌های سطحی مناسب هستند. پمپ خودمکش لئو مدل  APSM37مثالی از این نوع از پمپ‌هاست.

پمپ صنعتی لئو

همانطور که گفتیم پمپ‌های لئو برای کاربردهای خانگی، صنعتی، کشاورزی و آبرسانی مناسب هستند. این پمپ‌ها دارای کیفیت بالا، قدرت پمپاژ مناسب، طول عمر زیاد و قیمت رقابتی هستند. برخی از انواع پمپ صنعتی لئو عبارتند از:

پمپ طبقاتی: این نوع پمپ برای افزایش فشار آب در ساختمان‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و صنایع استفاده می‌شود. پمپ طبقاتی لئو دارای بدنه استیل ضد زنگ و موتور الکتریکی با حفاظت حرارتی است. برای مثال: پمپ افقی طبقاتی سه فاز لئو مدل  EMH12-5/5

پمپ کف کش: این نوع پمپ برای خالی کردن آب از مناطق فرو رفته مانند حوضچه‌ها، چاه‌ها، استخر‌ها و زیرزمین‌ها استفاده می‌شود. پمپ کف کش لئو دارای بدنه چدن گرافیت داکتیل و پروانه استیل ضد زنگ است. مثال: کفکش 1.5 اینچ 12 متری لئو مدل QDX1.5-12-0.25LA

پمپ لجن کش: این نوع پمپ برای جابجایی سیالات شامل مواد جامد مانند لجن، فاضلاب، گل و شن استفاده می‌شود. پمپ لجن کش لئو با بدنه چدن و پروانه سخت کار شده است. مثال: پمپ لجن کش سه فاز لئو مدل  WQD10-8-0.55

پمپ سیرکولاتور: این نوع پمپ برای گردش آب گرم در سیستم‌های گرمایش مرکزی، تابشی و کف سرد استفاده می‌شود. پمپ سیرکولاتور لئو دارای بدنه چدن و محور استیل ضد زنگ است. مثال: پمپ سیرکولاتور مدل LRP15/6S

مزایای پمپ لئو

مزایای پمپ لئو

پمپ‌های لئو جزو پرفروش‌ترین پمپ‌های در حال حاضر در بازار به شمار می‌روند. به طور قطع، این پمپ‌ها مزایا و عملکرد فوق‌العاده دارند که به بهترین پمپ چینی شهرت پیدا کرده‌اند. کیفیت بالا، قدرت پمپاژ مناسب، طول عمر زیاد و قیمت رقابتی تنها بخشی از مزیت‌های پمپ‌های لئو است. دیگر مزایای این پمپ‌ها شامل موارد زیر می‌شود.

  • دارای استاندارد بین‌المللی اتحادیه اروپا
  • دارای تاییدیه ACS
  • کیفیت بالا
  • حفاظت از محیط زیست
  • ایمنی بالا
  • نقش اساسی در صرفه‌جویی آب و برق
  • دارای متریال مقاوم (چدن، برنج، استیل ضد زنگ، گرافیت داکتیل)
  • دارای الکتروموتور جدا از هوزینگ پمپ
  • نگهداری و تعمیر آسان
  • مصرف انرژی پایین
  • ابعاد کوچک
  • صدای اندک

موارد استفاده از پمپ LEO

دامنه کارکرد این پمپ‌ها بسیار گسترده است که ما در ادامه تنها به تعدادی از مهم‌ترین آن می‌پردازیم:

ساخت و ساز: به جهت افزایش فشار آب در ساختمان‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و صنایع استفاده می‌شود. پمپ طبقاتی، پمپ شناور و پمپ سیرکولاتور جزو پمپ‌هایی از این برند هستند که در این زمینه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

صنایع و تجهیزات پتروشیمی: برای جابه‌جایی سیالاتی متشکل از مواد جامدی چون: لجن، فاضلاب، گل و شن استفاده می‌شوند. پمپ لجن کش و پمپ سانتریفیوژ نمونه‌های پرکاربرد در این زمینه‌ها هستند.

صنعت اکتشافات و توسعه معادن: خالی کردن آب از مناطق فرو رفته‌ای چون حوضچه، چاه، استخر و زیر زمین. پمپ کفکش و پمپ جتی از انواع پمپ‌هایی هستند که در این زمینه قابل استفاده می‌باشند.

صنایع متالورژی: برای حمل و نقل سیالات داغ و سرد در فرآیند تولید فولاد، آلومینیوم، مس و سایر فلزات. پمپ سیرکولاتور و پمپ سانتریفیوژ در این زمینه‌ها کاربرد دارند.

کشاورزی و آبیاری: برای تامین آب شرب، آبرسانی به مزارع، باغات و گلخانه‌ها. پمپ خودمکش، پمپ جتی و پمپ خود تنظیم نمونه‌هایی برای این زمینه‌ها می‌باشند.

اطفاء حریق: تامین فشار مناسب برای عبور آب از شیرهای خاموش کننده حریق. پمپ طبقاتی و پمپ سانتریفیوژ جزو پمپ‌های کاربردی در اطفاء حریق به حساب می‌آیند.

قیمت و خرید آنلاین انواع پمپ لئو

همانطور که مشاهده کردید پمپ‌های لئو به جهت پمپاژ مناسب، تنوع بالا، قدرت بسیار، دوام طولانی، نگهداری و تعمیر آسان و غیره جزو بهترین پمپ‌ها به حساب می‌آیند. پمپ لئو به عنوان بهترین پمپ چینی، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار می‌باشد.

در فروشگاه اینترنتی واسپور پمپ، نماینده فروش پمپ لئو در اصفهان می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت انواع پمپ لئو را خریداری کنید. از هر کجای کشور که هستید بدون نیاز به صرف وقت بسیار برای خرید پمپ در بازار پمپ‌های لئو را در واسپور پمپ بررسی کنید و به راحتی پمپ مورد نیازتان را سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.